Sonntag, 17. März 2013

Home is where the ♣ is.

Einen schönen St. Patrick's Day Euch allen! :-)
Ich habe dieses Jahr wieder bei der jährlich wiederkehrenden St. Patricks's Day Competition bei Ravelry mitgemacht. Dieses Mal habe ich dieses Mal nichts gestrickt oder gehäkelt, sondern gestickt. Das hier ist mein Beitrag:

Happy St. Patrick's Day to you all!
I took part in this year's St. Patrick's Day Competition at Ravelry again. And this years I did some cross stitching instead of knitting or crocheting. This is my entry:




Das Stickmuster habe ich selbst entworfen, wer es nachsticken mag, kann das gerne tun. :-)
It's my own design, and anyone who would also love to stitch this is welcome to use it.



EDIT

Oh, ganz vergessen: Das fertige Stück wird 12 mal 9 cm groß. Ich habe knapp 2 Meter Anchor Sticktwist in der Farbe 228 (grün) und 30 cm in 47 (rot) verwendet

Oh, I fogot: the finished piece is about 4,75 * 3,5 inches large. I used about 80 inches of Anchor Stranded Cotton in colour 228 (green) and 11 inches in 47 (red).

Kommentare: